Monday, February 7, 2011

Aduhai :p


Okay. Aku nak meluahkan sesuatu..

Betapa kusutnya kepala aku ini..


Mana satu nih?

Itu yang bermain di kepala aku sekarang ;p

Ini aku paparkan event-event aku untuk Februari..

USM Ragbi 10s - 12 & 13 Feb 2011
Gig @Tampin? Liga Ragbi Selangor - 19 Feb 2011
MASUM Ragbi 7s Siri 2, UTM Johor - 26 & 27 Feb 2011

Jikalau sahabat handai perasan, pada tarikh 19 Feb itu, 2 event bertindih..Jadi,

RAGBI ke?
Atau GIG?

;P

Memang penuh jadual aku untuk bulan Februari ini. Pening kepala aku lagi-lagi bila melibatkan aktiviti dengan rakan-rakan. Tapi masalahnya sekarang adalah tarikh 19 Februari 2011. Aku tidak tahu untuk memilih sama ada gig ataupun ragbi. Minggu sebelum itu ragbi, minggu selepas itu ragbi juga. Jadi aku kemungkinan besar akan memilih gig, tapi takut sesuatu yang tak sedap berlaku nanti. Memang dilemma. Aku benci keadaan ini. Hampeh betul. Mulut orang kadang-kadang busuk sikit. Susah untuk memahami kita sebenarnya. Tapi aku akan cuba jelaskan pada jurulatih sebab aku betul-betul mahu bermain gig di Tampin pada 19 Feb nanti. Dilemma! memang ADUHAI laa. Kena lah cari rakan-rakan untuk konsultan nih. Semoga aku mendapat resolusi yang terbaik nanti. hehe ;P


*Dilemma. Bila aku dapat SMS tentang jadual ragbi untuk Feb, aku tepuk dahi. Aku nak main muzik jugak. Tapi nak buat macam mana, dah salah aku melibatkan diri dalam kedua-dua bidang kan, muzik dan sukan. Pandai-pandai aku fikir nanti. BERANI BUAT BERANI TANGGUNG :P

7 comments:

  1. xpyah join semua. g tido je kt blik. hak3!

    ReplyDelete
  2. haidar: ada ada..tp xmo kecoh2..hehe..ko ingt lagi eh..haha ;))
    fateen: xbest..nanti gemuk mcm u..hahaha ;P

    ReplyDelete
  3. owhhh. kalu cmtu biar i je la gnti u maen rgby. t i krus la mcm u. nghaha!

    ReplyDelete
  4. xpayah..kang patah riuk sapa nk jawab..haha

    ReplyDelete
  5. senang citer, dtg kenduri aku!

    itu pn klu sudi=(

    haha!!XD

    ReplyDelete
  6. ahah! okay2..itu aku kiv dulu..yg ke4..hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...