Sunday, February 6, 2011

Merempat ;P


Nasib aku sekarang dah macam orang di dalam gambar di atas
HOMELESS!



Memang terbaik!
Bodohnya aku!
Boleh pula tertinggal kunci bilik kat rumah. Alahai malangnya!
Nasib baik ada kawan yang memahami bagi aku tumpang
Aishh..At this point, aku mengaku yang aku seorang yang lalai serta kurang cerdik.
Alahai..tapi benda dah jadi nak buat macam mana kan. hmm.
Terpaksa lah tidur berbantalkan beg


*Elak kena denda je esok masa ambil kunci. Fulus melayang lagi :P

2 comments:

  1. laaaa...
    abes skng cane?
    ok x?
    kunci da amik?
    cane g klas?
    baju?
    mkn da?

    ReplyDelete
  2. wah concern lain mcm ko nih..hahaha..
    dah kunci sudah amik pagi td..RM10 kene bai..hahaha
    pastu g jela kelas mcm biasa...
    tp kelas ptg aku xdpt g sbb xpuas tdo..
    tdo atas lantai sakit badan aku.wahahah! ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...