Tuesday, February 1, 2011

Bukan Touching...


Mungkin ramai mengganggap aku jenis orang yang mudah terasa atau mudah dikatakan 'touching'. Aku remove friends di Facebook dan pelbagai lagi langkah yang aku buat. Kesan perbuatan itu aku dikatakan terasa atau touching.

Sebenarnya, aku MALAS NAK LAYAN. Kalau tak suka aku, baiklah kalian berambus kerana kalian akan gembira dan aku akan lebih gembira. Bila aku tak suka, aku tidak mahu mengambil tahu langsung pasal si polan dan si polan itu. Sudah tiada jodoh persahabatan antara kita. Masa akan menentukan sama ada persahabatan kita akan terjalin kembali atau tidak. Konklusinya, aku bukan terasa, aku malas nak layan je. hehehehe. Lantak korang lah nak cakap apa. Aku masih berdiri di bumi yang nyata. hehehee ;)


*Sayangnya hubungan persahabatan yang lama terjalin putus begitu saja. Mungkin salah aku atau sebaliknya. Tapi dah kawan lama, patutnya kita saling memahami perangai masing-masing baik dan buruk. Aku boleh saja memahami kau, tapi kau tidak. Malah kau memburukan aku di khalayak. Itu ke kawan? Sepatutnya aku tahu lebih awal ...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...