Wednesday, March 2, 2011

We Are The Champion!






WE ARE THE CHAMPION!

UPM Serdang 'Bad-Ass' Angels menjadi johan cup bagi Karnival Masum 7s Siri 2 di UTM, Skudai. Memang tidak diduga. Tapi dengan keyakinan dan semangat, kami berjaya menjulang piala. Terima kasih diucapkan buat jurulatih, Encik Khusainy dan Encik Zyuraidi.

Sebelum ini, memang kami puas dibasuh oleh berbagai-bagai pihak. Ramai tidak berpuas hati dengan kelebihan yang kami ada. "Dapat duit, tapi tak ada results" Dah lali dah dengar. Tapi bila muncul juara, memang sangat gembiralah. Tertutup mulut semua orang. Semua pemain UPM memang bersemangat, membara sungguh, jelas kelihatan di mata masing-masing.

Ini semua atas dasar kami sayangkan jurulatih dan maruah. Jurulatih dikatakan bakal dibuang jika kami gagal mara ke pentas akhir. Dengan semangat yang berkobar-kobar, kami berjaya ke final malah menjuarainya pula. Maruah pula memang tidak dapat dinafikanlah. Maruah sebagai Angels.


Aku nak minta maaf kat Adam sebab bengkokkan hidung dia. hehehe. Sebelum ini, Dol dah jadi mangsa benjol di dahi akibat terhantuk. hehehe. Minta maaf banyak-banyak.

*Jangan alpa dengan apa yang kita ada. Ini cuma permulaan ;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...